Några kvar att lita på, några kvar att tycka om


Enda bilden jag har tagit idag

God afton! Idag har jag varit inne i stan och stångats med alla andra reahysteriska göteborgare. På Fredsgatan var det helt okej men inne i Nordstan så var det verkligen fullt hus! Men eftersom jag var själv så hade jag inte bråttom. Jag kan faktiskt tycka att det är skönt att shoppa ensam ibland, för då kan man prova t.ex jeans i lugn och ro och ta allt i sin egen takt. Man får helt enkelt bestämma själv när man är "färdig" med en butik. Jag köpte ett par ljusa Crocker-jeans inne på JC för halva priset, två roliga t-shirtar inne på H&M och en Rexonadeodorant inne på Kicks. Bara bra grejer och allt gick loss på 350 spänn! Det är jag mycket nöjd med. Senare på eftermiddagen mötte jag upp mamma, hennes bästa väninna och hennes dotter för en fika inne på Condeco. Det var jättetrevligt och vi mumsade på goa mackor och muffins. Det byttes även julklappar i form av goodiebags! Jag fick framför allt en hårprodukt från Bed Head Tigi som doftar ljuvligt.

Nu på kvällen har jag sett på Bonde söker fru och nu tänkte jag snart gå och lägga mig och läsa lite. Imorgon ska jag åka skridskor med Emma & Emilia på Heden, det blir nog roligt. Vi hörs imorgon, sov gott!


Kommentarer
Postat av: Emma

Wiii :DD

2010-12-30 @ 09:44:23
URL: http://emmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0