Dom gick iland och jag flöt iväg

Idag är det fredag och det betyder helg. Hallelujah-moment! Det skall bli helt underbart med 2 dagar bort från det som pågår just nu. Jobbiga tider detta. Tur att jag har vänner som förstår. Ni är så förbaskat fina.
Okej, det är inte alls lika dramatiskt som jag får det att låta. Men lite drama har ingen blogg dött av!

Helgen kommer att innebära fredagsmys, tennisträning, sushi och chill med vännerna, plugg och Håkan Hellström på Robin's. Kl 21.30 imorgon på ettan, missa inte! Är riktigt nyfiken på hur det kommer att bli, tyckte inte att Skavlan verkade riktigt förstå honom. Eller den intervjun blev lite fumlig i alla fall.
Ikväll ska laga nachos med kyckling och förmodligen se på Doobidoo. Det kan faktiskt vara ganska charmigt, trots att det är lite töntigt med alla textremsor och memoryn.
Med detta hoppas jag att ni får en jättefin kväll!

/Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0