En simpel lista

Tagen hos Baby Senorita

Dagens humör: Fredagsglad

Dagens mående: Fredagstrött ;-)

Dagens borde: Packa upp skolväskan och börja med diverse uppgifter...

Dagens frisyr: Utsläppt! Vi hade Crazy Hairday i skolan, men mitt hår är oftast galet av sig själv så jag behöver inte anstränga mig... ;-)

Dagens klädsel: Jeans, mönstrad t-shirt, beige army-kavaj, svart scarf och mina nya svarta kängor.

Dagens planer: Tillbringa tid med familjen

Dagens vill ha: En walk in-closet full med snygga dyrgripar!

Dagens längtan: Helg!

Dagens fundering: En hel del

Dagens beroende: Mitt underbara, varma täcke som alltid är som bäst när man skall gå upp.

Dagens tråkigaste: Ett skämt som inte var ett dugg roligt

Dagens tidning: Göteborgs-Posten, yeah!

Dagens låt:  Elvis Presley - Burning Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0