Om du lämnade mig nu


Miss Li 2009, bild tagen av mig

Hallå, här sitter jag och bloggar. Idag har det varit en seriös dag i klassrummet, vi har fått mycket bedömningar och betygsättningar denna veckan. För det mesta är jag nöjd, men i en del ämnen är jag lite besviken. Till julen får jag mitt första betyg, och jag har ytterligare 1 år på mig innan jag skall söka gymnasium så det löser sig!

Igår så firades födelsedagen med mamma, min bror och två grannar som står mig nära. Det var trevligt, och jag fick fina presenter så som prenumeration på Veckorevyn, Håkan Hellströms bok, biljetten till Håkans konsert betald av mamma (TACK), kroppsvård och annat bra! Tack mamma.

Imorgon så skall jag till pappa och ha ytterligare ett födelsedagsfirande, inte fy skam! Emma & Emilia kommer också och skall sova över, så det blir trevligt. Min favoritfilm Juno går på tv, halleluja! Har ni inte sett den så måste ni se den, den är helt underbar. Och filmen har ett väldigt bra soundtrack med typisk indiemusik.

Men just kväll skall jag bara ha det mysigt med familjen framför TVn. Håkan är på Skavlan kl 21, missa inte!

/Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0