22

Dag 22 – Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, uppspelt och arg

När jag är glad lyssnar jag gärna på: Marit Bergman - I will always be your soldier
                                                      Oskar Linnros - 25
                                                      Håkan Hellström - Mitt Gullbergs Kaj Paradis

Ledsen: Bruce Springsteen & The E Street Band - The River
           
Muse - Starlight
            
Broder Daniel - No time for us (acoustic)

Uppspelt: Markus Krunegård - Jag är en vampyr
              
ABBA - Tiger
              Glasvegas - The world is yours

När jag är uttråkad och arg vet jag faktiskt inte. Är jag arg lyssnar jag förmodligen inte på musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0