Le 23 janvier


© Gula tulpaner -

God afton! Ja, det blir en lite sen uppdatering innan det är dags att nana. Det är ju trots allt lillördag!
Tredje PRAO-dagen på Furetti. Det var inte så mycket kunder just idag, så det hoppas vi att det blir ändring på tills imorgon. Det har varit en ganska vanlig dag, inte något särskilt utmärkande förutom att jag åt lunch på Mediterraneo tillsammans med min pappa och styvmamma. Det var både trevligt och gott! Jag åt en pasta med champinjoner (herregud vad trött jag är, var tvungen att tänka efter hur champinjoner stavas!), sparris, tryffel och ruccola. Ni hör ju. Efter "jobbet" var jag inne en kort stund på bokrean, men hittade inget särskilt. Skall ta mig en ordentligare titt när antalet köpsugna minskas. Nu på kvällen har jag ätit middag, sett på Halv åtta hos mig och Sveriges Mästerkock och haft det bra.

Nu skall jag träffa John Blund. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0