Lundi, le 28 février

Da

© Gula tulpaner -

Vilken bra start på veckan! När jag bara vart på Furetti en kort stund kommer min mamma och hennes bästa kompis S in i butiken. Mamma hittade ett par jättefräcka stövlar (som i boots, inte gummistövlar) som hon antagligen köper imorgon. Sen åt vi lunch tillsammans på Le Pain Francais. Det blev en god paj och till efterrätt, en macaron! Har velat äta en sån hur länge som helst, och den motsvarade alla mina förväntningar. Åh så gott, det måste jag lära mig att baka. Cupcake, du har mött din överman.
På eftermiddagen fick jag uträtta lite ärenden, jobba med skoluppgiften, prismärka m.m. Jag trivs verkligen jättebra på min prao-plats.
Nu skall jag inte vara uppe allt för länge till innan det är dags att nana.

Och det här är till dig, Sofie! Ett stort, stort grattis på födelsedagen! Hoppas att du fick en jättebra dag, jag saknar dig. Kram från moi!

/Josefin

Kommentarer
Postat av: mamman

Färgglada och goda "makaroner" :-))

2011-03-03 @ 23:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0