Låt oss fly precis som Gil



Vacker solnedgång i söndags © Gula tulpaner -

Lillördag, yes! Helgen börjar närma sig. Idag har jag haft en väldigt seg skoldag från 10.40 - 16.00. Vi börjar helt sjukt sent, men trots att man har fått sig en rejäl sovmorgon är man näst intill död den sista lektionen. Som dessutom är 95 minuter lång, mums. Nåväl, inga sura miner här inte! För idag har vi även blivit tilldelade praoplatser. Vi ska praoa veckorna 8 och 9. Jag var nästan helt säkert på att jag skulle praoa på Mexx i Freeport, eftersom jag var den enda som sökt platsen, men så blev det inte. Och jag är nästan glad för det, jag tror inte att jag hade orkat pendla till Kungsbacka varje dag. Istället ska jag praoa på en skoaffär här i Göteborg som heter Furetti. Har faktiskt aldrig handlat där, men jag kanske känner igen den när jag ser den. Jag har arbetstid mellan 11 och 18, nice! Nu längtar jag. Och tanken på att vara läxfri, ah.
Nu ska jag laga middag, ikväll blir det lax med bulgur. Au revoir!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ha så kul på praon! Skoaffär är säkert jättekul!

2011-01-26 @ 20:21:59
URL: http://newspaperstories.blogspot.com/
Postat av: Emma

Bra tanke där... Inga läxor.. Me like!

2011-01-26 @ 20:33:10
URL: http://emmapemma.blogg.se/
Postat av: Sofie

Åh så fina bilder, Jossan! Prao! Gud va gosigt!

2011-01-30 @ 17:59:09
URL: http://sofiesoutfits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0