En midsommarnattsdröm


Omkring denna tid förra sommaren var jag och Emilia ute och cyklade i solskenet... Gillar den här bilden!

Hola! Beklagar utebliven uppdatering. I onsdags var jag med Emma & Emilia större delen av dagen, ytterst trevligt! Det var sista gången på 3 veckor jag kommer träffa Emilia, för nu är hon nämligen i Spanien och har det alldeles för bra. Även Felicia lämnade landet för bilsemester i Europa. Igår var jag med Alice och vi promenerade runt sjön och såg på film, Shawshank redemption (Nyckeln till frihet). Riktigt bra, förstår varför det är världens bästa film enligt Imdb. Idag är det midsommarafton och allt jag kan säga är att Emma ingår i mina planer. Och vädret är hemskt, 13 grader och moln. Hur ska detta sluta? I alla fall, jag tänkte inte berätta så mycket mer idag utan ni får helt enkelt höra (läsa?) mer imorgon. Until then - ha en trevlig midsommar!

/Josefin

Update: Nu såg jag att även Foff och Sofie har lämnat landet för 2 veckor i Alperna! Hela världen flyr!

Kommentarer
Postat av: Emma C

inte jag :DDD

2011-06-24 @ 12:13:16
URL: http://emmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0