Håkan Hellström på Slottsskogsvallen, del 1



Jag mötte Sofie på Espresso House på Vallgatan (ett av stans bästa fik) och där tog vi en fika innan det var dags för konsert. Jag testade islatte och det var kanongott! Till det åt jag en smaskig hallonmuffin och Sofie tog blåbärspaj. Lovely! Efteråt gick vi en stund på stan och vi gick in på Furetti där jag hälsade på min gamla handledare. Vi fick ganska bra kontakt så det var roligt att träffa henne igen. Sen tittade vi i lite fler affärer och tog spårvagnen bort till Linnéplatsen. Båda två kände väl till Slottsskogsvallen, vi visste bara inte vart den låg! Så vi gick runt hela Slottsskogen (kändes det som) och tog en glass innan vi äntligen hittade dit. Fortsättning i nästa inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0