Turbulens





Holy moly, vilken dag! Den har varit både trevlig, varm och jobbig. Jag och käraste Emma var i stan och kollade på rean. Fyndade en ljuvlig sommarklänning på Oasis (NK). Så åt vi varsin sub och drack islatte vid vallgraven. Mums! Sen kom en tjej och började ställa massa frågor till oss om arbete och facket(?). Jag tror hon trodde att vi var lite äldre, men det tar jag som en komplimang. Hemvägen var en mardröm. Vi stod och väntade på bussen i typ 40-45 minuter innan en kille kom fram till oss och sa att det skett en trafikolycka i Kungälv så att bussen inte kom förbi. Då gick vi och väntade på spårvagn 4 istället. Vi hann åka med den till Berzeliigatan innan jag ser bussen komma! Så då skyndar vi av vagnen och går på. Där hade vi verkligen tur (i oturen). Så jag var hemma typ 1,5 timme efter att vi börjat vänta på bussen. Nice! Älskar Västtrafik! Nu är jag helt utmattad men åtminstone lite fräschare efter en kalldusch.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaha du, tuff dag..

2011-06-29 @ 23:33:28
URL: http://emmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0