You're keeping secrets under your pillow



Klänning Vero Moda, skärp JC och mockastövletter från Vagabond.

Shit, vilken dag det har varit hittills. Idag så skulle jag till stan och gå lite ärenden, så jag tog buss 601 som jag var helt säker på att den skulle gå till Heden. Men den börjar åka jättekonstigt och kör först mot Mölndal men så kommer chauffören på att han kört fel och kör ut på motorvägen. Frid och fröjd tänker jag, tills jag ser att han kör mot Landvetter. Allt detta upplevde jag ensam, eftersom jag var enda passageraren. Jag går fram och frågar varför han inte åker till Heden och då säger han att den linjen slutade för en timme sen. Så han släpper av mig i Landvetter centrum där jag får springa för att hinna med Röd Express in till stan. Efter att ha åkt buss i nästan en timme kommer jag fram till stan.

Jag var inte i stan så länge, var bara trött och på dåligt humör så jag åkte ganska snart hem. Nu lyssnar jag på Veronica Maggio (mamma har köpt nya skivan!) i hopp om att bli lite uppmuntrad. Ja, det var det. See you.

Kommentarer
Postat av: Emma C

Haha, läskigt..

2011-06-14 @ 14:47:03
URL: http://emmapemma.blogg.se/
Postat av: Mamman

Du passar ju jättebra i min fd klänning, gott att se. Puss mamma

2011-06-15 @ 08:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0