As long as you were with me when the cold winds blow



Tänkte inte säga så mycket om vad jag hade för mig igår. Jag och Emma stöttade och tröstade en vän i nöd, och jag tror att vår vänskap växte ännu lite starkare. Ni betyder mer än vad ord kan beskriva.
Idag var det dag 2 i vårt tradiga framtidsprojekt och alla gruppmedlemmar kan nog vara överens om att resultaten inte alls levde upp till allt slit. Jag vet faktiskt inte riktigt hur detta kommer sluta. Men det kändes som att det var dömt att misslyckas tack vare skolans brist på planering och resurser. Himla trevligt var det däremot att få sluta 12 idag. Den här eftermiddagen tänkte jag se till så att teknik-texten är redo för inlämning imorgon, se på How I met your mother, läsa lite och så. Ikväll skall jag nämligen på "öppet hus" på Sigrid Rudebeck. Exciting indeed. Det återstår att se ifall jag hittar till Bellmansgatan ensam...

Kommentarer
Postat av: Emma c

haha, nej erat resultat var jätte snyggt! :D

2011-11-22 @ 17:25:43
URL: http://emmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0