Disney, mys och gotte


Bildkälla

Igår så räknade jag matte och städade ma chambre. Klockan 16 ringde det på dörren och Emma och Emilia steg på. Vi såg på film, pratade, åt middag och så. Den bästa vi såg var helt klart Aristocats, en av mina barndomsfavoriter. Ingen av oss hade sett den på typ 10 år så hela tiden fick man små flashbacks och déja vu. Vid 23 gick de hem och jag kröp ner under täcket och började läsa Läckbergs senaste, Änglamakerskan. Verkar lovande. Nu skall jag äta frukost och sen ut och sälja ljus till klassresan. Sen beger jag mig mot staden. Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Emma C

i love tha picture..

2011-11-05 @ 22:09:14
URL: http://emmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0