Gunnebo julmarknad








Den här söndagen har gått i julens tecken. Jag och mamma for till Gunnebo slott och trädgårdar där det hölls trevlig julmarknad. Okej, där lät jag som att jag var typ 60+, hehe. Som man kunde tänka sig var det mycket tomtepynt och sånt men jättefina smycken också. Dessutom såldes det massor av julgodis, och vi har nu bestämt oss för att vara husliga och göra eget i år. Tryfflar, mandlar, skorpor etc. Heja heja! Har ni recept mottages de gärna. Vi var också inne i valvet, där jag för snart 4 1/2 år sen träffade några utav mina närmsta vänner på ett skrivläger. Tiden går verkligen fort.

Imorgon börjar jag 10, gottigt.


Kommentarer
Postat av: felicia

Åh så trevligt det låter med julmarknad! :D 4½ år sen, hjälp är det så längesen?! :O I alla fall så glad för det skrivlägret, även om vi kanske gav ett lite speciellt intryck där i början ;) (Tänker bl.a. på grisdans och mitt snack om nattduksbord :P)

2011-11-20 @ 19:38:47
URL: http://tarvligheter.blogg.se/
Postat av: ★ W A Z U P ★

åh så mysigt det ser ut :)

2011-11-21 @ 12:21:48
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0