Sometimes I almost regret it like I regret my regrets





Lördag. Jag och pappa åkte till Stigbergstorget för att bläddra bland alla skivor på Bengans. Vi var inte ensamma, för Anna Ternheim skulle spela 1 timme senare. Det var inget vi såg på, hon är lite för tråkig. Istället hittade jag två skivor jag velat ha, Glasvegas Euphoric///Heartbreak\\\ (världens bästa band) och Jens Lekman Night falls over Kortedala (som råkar vara min fars födelseort). Är jättenöjd, det gick på en billig penning. Sen stonkade vi runt med resten av världen i Nordstan, hua. Där bör man inte befinna sig en lördag eftermiddag. På eftermiddagen var vi och drack kaffe hos farmor och jag tittade lite i hennes bokhylla. Där hittade jag en hel del gammal litteratur, bl.a. en utgåva av Stolthet och fördom från 1946. Har läst den på engelska men jag lånade den ändå. Just nu lägger jag in lite musik på iPoden, ikväll blir det god middag och någon bra film. Såg 2012 igår, den var lite löjlig. Allt fallerar precis bakom dem, hela tiden! Väldigt mycket klichéer, men underhållande var den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0