Bon voyage!

Hejsan. Jag sitter just nu i min säng, ryggsäcken och resväskan är packad och det är lugnt och stilla. Om mindre än en timme åker vi till flygplatsen. Det känns väldigt pirrigt, nervöst, roligt och spännande. Samtidigt kommer jag sakna min familj och mina kompisar, att ta farväl i skolan var jobbbigt. Men jag har Emilia med mig och det är bättre än bra, det känns väldigt tryggt. Vårt plan till Bryssel går kl 17.30, sen blir det lite väntan, och så är vi framme i Toulouse sent ikväll. Aaaah shit, Frankrike!!! Skall prata typ världens finaste språk i en vecka. Men just nu super jag in "hemma", för hit kommer jag inte tillbaks tills dess. Ja, detta var nog ett av de konstigaste blogginläggen någonsin men jag känner mig rätt konstig också. Nåväl, ha en jättebra påsk och ta hand om Svea rike åt mig. Kommer saknar jättemycket, ni vet vilka ni är! Jag är hemma fredag den 13:e, med en fabulous resa i bagaget. Och fransk senap.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Fan vad jag älskar dig Jossan :D

2012-04-05 @ 14:48:43
Postat av: Felicia

Åh! Gud vad härligt du kommer ha det :D Kommer sakna dig <3

2012-04-05 @ 17:52:32
URL: http://tarvligheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0