Don't you look for me because I could be anywhere

Dricker te och smaskar på en muffins med mamma framför Project Runway. Äntligen har det börjat igen, hurra! Idag har jag för övrigt haft mitt första nationella prov för den här terminen, är lite svårt att säga hur det gick men förhoppningsvis bra. På gympan bjöd Bernt upp till dans, bugg till gamla Elvis-covers! Det var nog det mest intressanta från min skoldag. Har pluggat matte ett par timmar, prov imorgon. Känns lite nervöst men jag har pluggat mucho och vill mest bara ha det gjort. För nästa vecka är det äntligen lov! Har börjat spika lite planer, men grundtanken är att spendera tid med nära och kära och att vila ut. Dör lite när jag tänker på't.

Kommentarer
Postat av: Emma C

Bernt är pinsam.

2012-02-07 @ 22:23:21
URL: http://emmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0