To be honest and just foolish won't make you wanna stay

Hade en väldigt kort skoldag idag på två lektioner. Först bild då jag fotade lite blandat och som vanligt diskuterade jag, Sofia och Linnea den bedrövliga NRJ-musiken (oj vilken tant jag är..). På hemkunskapen presenterade min grupp och jag vår fiskrätt; ugnsbakad lax med hummersås och pressad potatis. Trots lite snålt med råvaror blev tror jag alla blev nöjda. Sen gick jag och Sofia hem till henne och därefter upp till Wendelsbergsparken. Sofia fick vara min modell till mitt bildprojekt då jag tänkt fota lite olika teman. Inspiration till denna plåtning var bohemiskt, First Aid Kit etc. Visst blev det fina bilder på Sofia?
Efter det for jag hem, studerade, såg Top Model och Project Runway och sen cyklade jag ner till Friskis och gick på step. Det var gött och nu tänkte jag se lite How I met your mother. Ha det top notch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0