You got a fast car and I want a ticket to go anywhere

För två timmar sen pustade jag ut efter att ha stressat ihjäl mig det sista på matteprovet. Jag får alltid en väldigt märklig sinnesstämning efteråt, gick det bra eller gick det egentligen helt åt pipan? Hur som helst är det gött att ha det gjort. Nu är det "bara" två prov kvar innan lovet, imorgon bitti kl 8 är det uppsats i svenskans nationella prov. Mäh. För övrigt dansade vi foxtrot på gympan idag, det var faktiskt rätt kul. Och om någon är intresserad luktar min tröja hemkunskap från dagens lektion då vi gjorde kycklingwok. Den dagen skolan skaffar fläktar i salen... Skall snart iväg och träna step och ikväll blir det te framför Sveriges mästerkock. Det var väl det jag hade att berätta.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Usch, det kör alltid ihop sig innan lov.. Man får unna sig lite tv-kväll i alla fall :)

2012-02-08 @ 18:26:15
URL: http://tarvligheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0