Lillördag med allt vad det innebär

(haha, alltså den nedersta bilden jobbade vi hårt för så det är bäst att ni gillar't!)
Nyligen hemkommen och har landat i sängen med massa goa låtar. Har varit en riktig busflicka i skolan idag, skrattade så jag kiknade med Sofia på hemkunskapen. För övrigt har vi skapat en löjlig matblogg tillsammans med Emma och Emilia, check it out! Eller kanske inte, om jag skall vara ärlig. Efter skolan åkte jag in till stan och mötte upp Foff på avenyn. Vi åt mackor på Le pain francais, strosade på Kungsgatan och slutligen drack vi medköpt EH-latte på en bänk i ett soligt Bältespännarparken. Det var ett par riktigt trevliga och roliga timmar i bästa tänkbara sälle!
Tänkte kanske göra något vettigt skolarbete nu före middag. Fast efter att ha pratat böcker, bl.a. Niceville, med expediten på Pocket shop i väntan på bussen blev jag väldigt lässugen. Onsdagar är för övrigt bästa tv-kvällen! Sveriges mästerkock, Grey's Anatomy, Svenska dialektmysterier, Kobra... Livet är fint.

Kommentarer
Postat av: felicia

eh-latte xD var en jättefin dag! <3

2012-03-21 @ 21:39:31
URL: http://tarvligheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0