Det enda jag saknar här det är du

29 mars. Vart tog tiden vägen? Det känns som vår samtidigt som det varnas för snö. Om en vecka, då åker jag och Emilia till Frankrike. Känns overkligt på något sätt. Har haft nationellt prov i samhällskunskap idag, jag vet inte riktigt hur det gick men nu är det gjort i alla fall. Lyssnar på Markus Krunegårds nya skiva, och har precis hört 999 med Kent för första gången. Nu tänkte jag jobba med lite idrott och hemkunskap innan Zumba på Friskis. Och så är det Biggest loser-final. Och min fader kommer hem från Edinburgh. Och Jens Lekman skall spela på Knarrholmen!!! Glad_tjej_96.

Kommentarer
Postat av: Mamman

Ûber läckert foto skriver mamman som oxå lyssnat på Kents nya idag. P3 förståss.

2012-03-29 @ 17:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0