The words came just like a hard rain

Igår sov som sagt Emma och Emilia över hos mig. Vi möttes i centrum för att hyra filmer och köpa gotte. Sen så kom vi hem och skrev berättelser och fjantade oss med pappas skjortor. Vid middagstid så stod vi för matlagningen. Vi lagade cannelloni (ungefär som lasagne) och det var minsann uppskattat av övriga familjemedlemmar. Glupsk som jag är så mumsade jag i mig allt för många. Men mumsigt var det.
Vi kollade på filmerna som vi hyrt och åt godis. Vi såg på The Wolfman (riktigt dålig efter bara 30 min) och Valentine's Day (jättemysig!). Sen så somnade vi gott i våra sängar vid 2-tiden.

De cyklade hem för en timme sen och nu är jag lite sugen på att ta en promenad i regnet. Känner mig som den tjocke efter all mat igår, så det ska bli skönt att få ut och röra på sig lite grand. Självfallet tas min kära iPod nano med som sällskap.

Vi ses i sommarregnet!
/Josefin


Bild tagen av mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0