Den är lika ren som ett barns ögon, lika skitig som marken på en tågstation

Hej! Med tanke på mitt föregående inlägg är jag lite förvånad över att jag sitter här och skriver. Men det gör jag!
Varför är världen så full av problem? Alltid är det något som är jobbigt. Om någon har en biljett till paradiset så tar jag den gärna!

På svenskan läste vår lärare ur Edgar Allan Poe's novell Det stulna brevet. Kan inte säga att jag förstod mycket alls förutom slutet. Då blir det lite knepigt när man sedan ska sammanfatta novellen i en tankekarta hehe...
Vi har ett jätteavancerat moment i SO just nu, om befolkningsutveckling. Det är väldigt utmanande, men det kan nog vara vad jag behöver enligt min lärare.
Snart så kommer mamma hem och då ska vi åka iväg till Hendéns Optik och kika på nya bågar till mig. Det skall bli roligt. Och det är onsdag vilket betyder... Grey's Anatomy ikväll! Tack Kanal5 för att ni visar denna underbara serie.

À bientôt!

Kommentarer
Postat av: sofie

Usch, skolan tar slut på en!

Åh nya bågar! Låter finfint! :D

2010-11-19 @ 18:10:02
URL: http://sofiesoutfits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0