Lost when the wind blows


© Gula Tulpaner -

Hej på er! Idag har det varit en alldeles vanlig onsdag. Fast mysigt med lite vinter, förutom att man numera måste akta sig för snöbollar varje gång man går in och ut ur skolan.
Jag har börjat skriva på min deckare, tror faktiskt att den kan bli riktigt bra. Skall påbörja en SO-fördjupning imorgon, är inte ett dugg taggad för det. Och jag som brukar gilla SO! Då är det illa.
Nu till något roligt och läsvärt, det är så att min underbara, bästa vän Emma ska börja blogga! Hon jobbar på designen just nu men gå in och kika! Länk finns i fältet till vänster.
Det var det.

Kommentarer
Postat av: NATHALIES CLOSET 1.0

Svar: Thank you :D

2010-11-24 @ 20:37:10
URL: http://nathaliescloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0