6

Dag 6 - Ett nytaget foto på dig själv och 15 intressanta fakta om dig själv

Ett nytaget foto blir det inte, men 15 (o)intressanta fakta om mig kan jag väl försöka skrapa ihop. Jag vet att jag är ganska löjlig med att inte visa mitt ansikte, men det är helt enkelt så att jag inte känner mig trygg med det, och det hoppas jag att ni respekterar. Nog tjatat, nu kör vi!

1. Jag har gått i lite olika sorters aktiviteter genom åren. Jag har gått i dans (som liten), Missionskyrkans scouter, simning (ca 4 år + simskola & märkestagning som liten), spelat piano och nu senast tennis. Jag har min sista tennisträning på lördag.

2. Jag är väldigt feg, eller försiktig, fysiskt sett. Är alltid rädd för att göra mig illa!

3. Jag har ett ganska stort synfel. Jag är översynt och har haft glasögon sen jag var 3-4 år.

4. Jag har en stor passion för shopping! Älskar klänningar/tunikor.

5. Jag har aldrig rest utanför Europas gränser. Länder jag har varit i är Spanien, Cypern, Grekland, Kroatien, Danmark, Italien och England. I september ska jag till Halkidiki, Grekland.

6. Jag skulle gärna vilja åka på språkresa, till England eller Frankrike.

7. Jag var tärna och spelade piano på ett bröllop för 3 år sen.

8. Jag älskar att läsa! Just nu läser jag Hundraåringen.

9. Jag har ansökt om att bli graffitireporter i GP två gånger, men fått nej.

10. Jag var rädd för Dobby i Harry Potter när jag var liten. Nu tycker jag att han är världens gulligaste!

11. Mina favoritårstider är alla förutom vintern!

12. Förra året träffade jag min idol Håkan Hellström, det var väldigt stort.

13. Min familj och jag var i London i vintras samtidigt som det hölls en jättestor demonstration mot regeringen och prins Charles och hans fru Camillas bil attackerades.

14. Jag hatar salami, bönor, rå ingefära, marsipan och mögelostar. Annars är jag en sann gourmande (matälskare)!

15. Jag sover minst 8 timmar per natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0