Bloggar från hemmet

Hej på er! Idag är jag hemma från skolan pga min förkylning. Hur jag mår? Är inte lika snuvig längre, men nu har jag istället ont i huvudet och är täppt i näsan. Dagen hittills har bestått av att se på film och plugga. Jag hoppas att jag kan komma till skolan imorgon. Kan ju inte låta alla sakna mig allt för länge (en stor drös ironi)!
Här kommer nästa punkt från listan.



Dag 2 – Varför började du blogga?

Detta är faktiskt inte min första blogg. Jag har haft flera stycken: Josefins mode, Josefins sida och Som ljuv musik. Jag började blogga eftersom att jag har stor skrivlust. Sen så hade och har fortfarande mina då ganska nya kompisar Sofie & Felicia bloggar och då ville jag också ha en.
När jag började blogga minns jag att det var ganska nytt i min vänskapskrets. Nu har varenda kotte en blogg, vilket självklart är jättekul men samtidigt blir det svårare att få fram nya toppbloggar. Om man inte vill börja provocera då, det verkar ju gå hem...

Vad som är så roligt med att blogga är kommentarer, att ta bilder och att man kan få skriva av sig lite. Det är roligt att hitta nya att läsa och känslan av att "Jo men det här inlägget blev ju ganska bra!".

Nu, lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0