Pain pain never again


© Gula tulpaner - Ett år sedan

Hej! Nu var det ett par dagar sen sist. Har loggat in och ut från Blogg.se och förtvivlat försökt komma på något att blogga om, men det har inte gått så bra som ni märker. Nåväl, livet flyter på som vanligt och allt vad det innebär. Sen sist har jag gått i skolan, gjort läxor och tränat. I tisdags var vi på jympa och det var sjukt mycket jobbigare än vad jag trott. Var helt matt efteråt. Men igår var vi på afrodans och det var riktigt bra! Salen var nersläckt med endast ett par blockljus och ljuset utifrån. Väldigt rolig träning med mycket höfter, kondition och smidighet. Rekommenderas!

Idag då? Har vart i skolan och där hände inget utöver det vanliga förutom att vi hade sexualkunskap med kuratorn. Jag trodde att alla skulle bubbla av skratt men istället visade de flesta på stor mognad. Vi kanske inte är så hopplösa trots allt!
På eftermiddagen har jag sett på Project Runway och läst musikhistoria. Just nu lyssnar jag på Glasvegas nya, gillar't! De var ju på Bengans igår och signerade. Jag hade först tänkt att gå men valde att träna istället. Det kommer fler chanser! Och jag är så himla sugen på att gå på WTAI, men vet ingen i kompiskretsen som ska gå. Och så måste jag skaffa ett sommarjobb. Men det skriver jag om någon annan gång.

Adjöken!

Kommentarer
Postat av: Emma C

Är det... bilder som vi tog när vi var tillsammans..? tveksam

2011-04-01 @ 19:19:54
URL: http://emmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0