You can sigh when I shower for too long


© Gula tulpaner - Nu är det dags för fika på uteserveringarna igen!

PÅSKLOV! Det är ju fullkomligt underbart! Idag har vi haft likabehandling som tema i skolan. Vi fick se en norsk film, Mannen som älskade Yngve, tror jag att den hette. Den var rätt usel faktiskt. Sedan har vi jobbat med lite andra grejer. Lite subtilt ämne, tyckte att det var bra att togs upp.
Idag har jag också köpt hårfärg hos frisören. Jag skall färga tillbaka till min naturliga hårfärg. Just nu har jag väldigt mycket utväxt, i alla fall enligt mig, på mina ljusa slingor som jag gjorde i juni förra året. Så nu när jag färgar skall utväxten förhoppningsvis inte synas. Ni fattar!
Just nu slappar jag bara. Ikväll blir det fredagsmys och imorgon min sista tennisträning.

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0