Nån slängde ut dig som en sommarkatt till slut

Sen länge hemma efter ännu en dag i skolan. Vi har mest planerat inför när vi ska på läger i september. Jag och tjejerna ska tälta, det kommer bli bättre än bäst. Vi ska också praoa vecka 39-40, men jag är ledig ena veckan så för mig blir det bara 40. Mer om det i nästa inlägg! Gick in på lokaltidningen och frågade om de hade praoplats, det hade varit en bra erfarenhet. Men det hade de inte, så jag får söka via praktikplatsen.se istället... Just nu signerar och spelar Serenades på Bengans, men jag orkade inte åka dit. Synd, för de är så bra! Hade velat få min Shout Out Louds-skiva signerad. Ikväll tänker jag se Fångarna på Fortet för andra kvällen i rad, riktigt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0