Throw your arms around the world at Christmas time

Igår var jag på öppet hus igen, just nu har jag två skolor som jag gillar jättemycket så jag vet inte vad jag skall ta mig till. Orkar inte vara förvirrad tonåring med världen för mina fötter.
Startade dagen med att skriva färdigt min engelskauppsats, sen var jag ute en kort stund och sen satte jag och mamma igång med julbak! Vi bakade saffransbiscotti och hallontryfflar, och gott blev det! Annars så har jag läst om Strindberg, räknat matte och gjort lite annat denna eftermiddag. Nu skall jag se Gossip Girl, resten av kvällen läser jag om Första världskriget varvat med Brott och straff. Bonne soirée!

Kommentarer
Postat av: Emma c

Åh vad fint ni har julpyntat :D

2011-12-05 @ 15:44:08
URL: http://emmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0