Beautytillskott


© Gula tulpaner -

Trevlig fredagskväll! De bästa timmarna på hela veckan om jag får lov att säga det själv. Dagen har varit över förväntan, och att vi inte hade någon SO-lektion på slutet gjorde mig ingenting.

Igår var min kära mamma på exklusiv kundkväll hos NK (hade gärna följt med!) och hon hade med sig en massa goodisar hem. Snäll som hon är fick även jag lite grejer. Följande:

Biotherm Biosource hydra-mineral cleanser/toning mousse
Biotherm Eau Pure invigorating shower gel
Biotherm Eau Pure invigorating cool mist
L'Occitane Ultra rich face cream
Aco Face plus lip balm
Elizabeth Arden Pretty

Gratis är gott som man säger! Nu skall jag se Let's Dance, vi hörs i helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0