Men din blick var mörk och märklig där du stod



Jeansskjorta Gina tricot, halsduk H&M och mina mest bekväma kängor.

Idag har jag i skolan skrivit en hel låt på franska tillsammans med Sofia, texten är lite cheesy men är verkligen nöjd med soundet. Väldigt fint blir det med akustisk gitarr och piano. På tekniken skall vi bygga och rita stolar, kanske inte så avancerat för att gå i nian. Lunchen var ingen större matsensation, men desto roligare var det på gympan med volleyboll. Slutligen hade vi matte och sen trampade jag hemåt på cykeln. Himla bra att man fortfarande kan cykla när vi går in på december månad! Nu tänkte jag läsa lite historia och sen blir det step på Friskis med Emma. Min stora träningscomeback efter allt stök med foten. Taggad!


Kommentarer
Postat av: Emma c

Grymt fin outfit!

2011-11-30 @ 21:41:36
URL: http://emmapemma.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej!

såg att du tonat håret med goldwell 7N för ett tag sen. Hur länge lät du det verka? Blev färgen som på bilden? mvh Emma=)

2011-12-01 @ 20:18:09
Postat av: Josefin

Svar till Emma: Hej! Det var ju väldigt längesen nu, så jag minns inte hur lång tid det var.. Men vi följde nog anvisningen på paketet. Ja, jag tog före och efterbild, givetvis spelar ljuset roll men ganska likt. Kan verkligen rekommendera Goldwells toning!

2011-12-02 @ 17:29:51
URL: http://gulatulpaner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0