Le 21 avril

Mmmmmm en TJOCK och GRÖNGUL korv!!!!! Förlåt.
Tjohejsan! Visst är det grymt med helg? Vaknade tidigt och såg klart filmen jag påbörjade igår, 50/50 (Joseph Gordon-Levitt...), himla bra. Gick ner till Friskis och tränade, åt många mackor väl hemma igen. Eftermiddagen har spenderats med min mor i Alingsås. Vi har fikat, shoppat lite grand och haft det bra. Blev lite Per Gessle i bilen, vilken fantastisk låtskrivare! Eller vad säger ni om "Chalallalalalala heyheyhey" eller "Här är jag, idag är det min födelsedag!"? Tralligt och trevligt är det i alla fall. Nu inväntar jag middag och ikväll skall jag bara ha det bra. Adjö!
Psst... Idag är jag minsann 15 1/2 år gammal! Det firar ni väl?

Kommentarer
Postat av: felicia

Hahahahaha! Här är jag, idag är det min födelsedag x'D

2012-04-21 @ 23:15:42
URL: http://tarvligheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0