Heaven knows I'm miserable now

Sorry att jag är lite off på bloggningen, men jag tror inte att ni gråter för det? Nåväl, här är en liten rapport om min helg. I fredags var det VI-dagen. Hmm ja, vad man har den för är oklart men det handlar om likabehandling. Såg en jättedeprimerande flamländsk film om Aspergers och mobbning, kombinerat. Desto roligare var det efter skolan. Jag och Emma gick till bibblans café och chillade på livet, sen var vi på ett Groove-pass. Det är totalt mambo-jambo men väldigt svettigt och härligt. Kollade på Firman, Tom Cruise á la 90-tal med far och bror på kvällen.
Igår var jag i stan en sväng. Det var vårfest på Avenyn, riktigt party, fast så kallt i blåsten att man hellre gick inomhus. Köpte två Jane Austen-böcker för ynka 40 spänn, hurra! Var och drack kaffe hos farmor också. Såg The girl with the dragon tattoo igår. Daniel Craig var bra som Blomkvist, dock är jag väldigt besviken (men inte särskilt förvånad) på tolkningen av Lisbeth Salander. Ja, ni får se för er själva helt enkelt.
Idag sov jag ovanligt länge. Har lyssnat på The Smiths, förberett SO- och NO-redovisningar plus lite engelska och börjat packa till Toulouse. På torsdag åker jag, galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0