To call for hands of above to lean on

Gammalt ur inspirationsmappen, från Weheartit
Fredag kväll! Tänkte skriva lite om min dag. Hoppade nästan av lycka när jag såg att Pulp Fiction kommer på tv ikväll (inatt) och slängde genast iväg ett sms till Emma, som vaknade av det klockan tio över åtta. Skolan var som vanligt, inte mycket att tala om. Gulaschgrytan smakade inte gulasch. Efter en knasig spanskalektion gick jag, Emma och Emilia hem till Sofia. Vi åt kladdkaka, såg på Bert och hade det fasligt roligt. Träffade också Sofias make ett kort slag, sicket gulligt par! Denna afton har jag lagat middag till min family och sett på television med mor. Nu tänkte jag se en film och tända lite vanilj-ljus, ha en fortsatt bra kväll allesammans!

Kommentarer
Postat av: Hårkan

Jag gillar häst

2012-04-21 @ 19:22:40
Postat av: Emma C

HAHAHA, jag är så bäst som vaknar tio över åtta...



VÅGA INTE VISA DIG PÅ DEN HÄR INTERNET-SIDAN HÅRKAN!!!!

2012-04-21 @ 23:23:16
URL: http://emmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0