Folk säger att allt är för konsten

Igår var det alla hjärtans dag och en inte helt vanlig tisdag. På förmiddagen var jag och Emilia på gymmet, sen sa vi farväl för hon befinner sig i Norge resten av veckan. Jag skyndade mig hem och det var kaos med dusch, packning och dessutom missade jag bussen två gånger för att jag inte hittade mitt busskort och ingen var hemma. Fick typ en panikattack men pappa kom hem, hittade det och sen åkte vi in. Träffade Felicia och Sofie nästan en timme efter utsatt tid, och stöket glömdes ganska snart bort. Vi åt superb lunch på Le pain francais och strosade runt i lite olika butiker innan vi tog pendeln hem till dem i Lindome. Resten av eftermiddagen och kvällen bestod av sällskapspel, prat, modeprogram på tv, god middag, massa te etc. Ola Salos prestation på Grammis var förbluffande dålig så vi sov istället. Åt frukost och såg på film imorse, sen tog jag bussen hem. Så himla tråkigt att vi ses med stora mellanrum nu när skolan är jobbig, men det är alltid lika roligt och trevligt när vi väl ses. Goda vänner sen snart 5 år tillbaka, gillar er fortfarande lika mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0