För när jag var väck var du alltid där för mig

Igår spenderades eftermiddagen och kvällen med mina fina vänner Felicia och Sofie. Vi var på Kungsmässan och kikade på rean (ännu en gång), och jag fyndade ett läppstift från Maxfactor som är precis i den nyans som jag letat efter. Trots att det inte blev så mycket shopping var vi rätt nöjda när vi slog oss ner på Espresso House för en go fika. Och vi kom på den bästa lösningen för att fika ekonomiskt, hurra. Vi åkte hem till dem och åt delikat middag (alltid lika gott!) och det blev ännu en fika, i sällskap med Alfapet och filmen Ratatouille. Kan inte räkna till alla gånger vi sa "awww" till den gulliga råttan. Blev så betagen att jag också ville ha morrhår, hmrf? Åkte hem vid 21.30 för stackars Foffs förkylning har blivit värre. Men det var en jätterolig dag och jag är alltid lika glad efter att ha träffat dem!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Finfin dag!

2012-01-04 @ 23:48:01
URL: http://sofiesoutfits.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag vill se dig i läppstiftet :D

2012-01-05 @ 23:52:43
URL: http://emmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0