Hace sol, calor y mis amigas son fantasticas

Tror denna fredag är en av de bättre jag vart med om. Efter "duo-stroganoff" till lunch var jag och mina små vänner fulla av energi och glada av det vackra vädret. Träffade min gamla lärare från 5an, hon kände igen mig på en gång och var självklart sig lik. Sen gjorde vi massa fula danser till Pokemon, Hakuna matata, Macarena och annat trams på skolgården. Alla busiga barn på skolgården tittade med stort intresse. Sen kom Jenny (our english teacher) och vi samtalade. På spanskan pratade jag och Sofia franska för att impa på vikarien. 13 minuter tidigare fick vi sluta och då sprang vi ut, köpte Calippo shots och dylikt och satte oss vid den fenomenala trappan vid Mölndalsån. Solen stekte, vi skrattade och hade oss. Ja, som ni har förstått hade jag väldigt kul och nu har jag vart hemma i en knapp timme. Snart skall jag laga mat till hela familjen (jag, mor och bror); parmalindade kycklingfiléer med fetaostpotatis, honungsmarinerad rödlök och en grekisk sallad. Bam, där fick ni en riktigt ingående beskrivning. Nu skall jag sätta punkt innan detta inlägg blir ännu flummigare, ha en jättebra fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0