Jeudi, le 8 mars

(Hade ett hemskt stelt leende och håret är lite rufsigt men men!)
Torsdag, snart fredag! Har haft en halvdag idag med endast slöjd och engelska. Vi hade debatt och jag kände att jag pladdrade på, kanske jag inte var så insatt i ämnet men det blev åtminstone mycket engelska... Sen gjorde jag lite läxa på biblioteket innan jag var hos frissan och klippte mig. Hade låtit håret växa i ett halvår så det var väl på tiden. Och fint blev det! Har under eftermiddagen ätit lunch framför Grey's och gjort läxor i svenska, religion och franska. Om inte allt för lång tid skall jag gå på Zumba med mis amigas, och tänker för all del inte glömma Biggest loser på tv ikväll. Tänkte göra en liten recension av boken jag läst ut idag också. Ni hänger väl med?

Kommentarer
Postat av: Emma

PFFT! Jag hänger alltid med!

2012-03-08 @ 21:13:21
URL: http://emmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0