Samedi, le 10 mars

Här kommer ett blogginlägg om min dag precis innan läggdags. Vaknade tidigt, drack smoothie och promenerade med mor och hennes väninna till Friskis. Tränade ett pass "jympa puls/medel" innan jag gick hem igen. Duschade och hade mig innan jag skrittade iväg till bussen mot stan. Emma gick på och vi hade en riktigt trevlig och rolig eftermiddag. Köpte en väska jag suktat efter och fyndade ett par jeans för hundralappen, mycket nöjd. Vi slog oss ner på Condeco där vi pratade om allt och inget. En väldigt mysig eftermiddag i Götlaborg!
Ikväll var det grillpremiär och mamma gjorde delikat middag. Vi såg festivalen och det var väl rätt låt som vann? Fast jag tycker änna lite synd om Danny, han såg så ledsen ut. Men hur kunde Top Cats få fler röster än Lisa Miskovsky? Hmm, livets stora frågor. Nu är det dags att sussa, sov gott alla som läser!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilken snygg väska!!

2012-03-16 @ 17:19:56
URL: http://sofiesoutfits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0