Stjärnfall, stjärnfallet är jag

Hej bloggis! Jag sitter och grubblar på min religionsfördjupning och försöker hitta kristna antydningar i olika låtar, böcker och filmer. Emellanåt softar jag med lite Markus och Lasse. Höjdpunkter denna måndag; Johan Glans på Rix Morronzoo, nostalgiprat med Joakim på lunchen, level 20 på Bakery story (jag är patetisk) och Easy A på projektet. I utbildande syfte, naturligtvis! Dessutom lagade moder en superb fiskgryta till middag, kanske för att kompensera för min fruktansvärt illasmakande chai jag gjorde i eftermiddags. Har egentligen inte görmycket att förtälja, känns ganska bra med vardag efter en tråkig helg. Särskilt när man har flera roliga saker inplanerade med olika vänner. Nu skall jag fortsätta leva livet med Bakery story, adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0