Tu es fou et tellement evident


Blus Topshop, jeans Bikbok, pappas gamla klocka och ankelboots från Åhléns.
Snacka om besvikelse när man tror att det är fredag men det 'bara' är torsdag. Dock blev det en helt okej dag ändå. Började på mitt förkläde i slöjden och diskuterade massa gamla Eva och Adam-minnen med bordskamraterna, debatterade på engelskan och såg på Sleepy hollow på svenskan (vi har skräcktema). Cyklade hem, åt ostmackor, skrev löjliga sms och gjorde mina spanskaglosor. Nu tänkte jag se ett avsnitt Gossip Girl innan jag skall ner till Friskis och träna med Emilia. Ha en fortsatt bra torsdag!
PS: Har för övrigt, precis som Emma, inaktiverat mitt Facebook-konto idag. Kom igen, nu skaffar vi oss ett liv utanför den ytliga sfären! Tillsammans är vi starka!

Kommentarer
Postat av: Emma C

GIRL POWER!!!

2012-03-01 @ 19:17:15
URL: http://emmapemma.blogg.se/
Postat av: Mamman

Du är ju snygg som vanligt i Gossipgirl blus från Köpenhamn och tuffa skor:-)))

2012-03-03 @ 11:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0