Bloody breakfast

Igår kväll såg på film med familjen, Up in the air. George Clooney var väldigt trovärdig och bra i sin roll. En väldigt bra film som var både humoristisk och tragisk. Rekommenderar den varmt.

För övrigt så mår jag mycket bättre idag, så jag ska vara med mina vänner Emilia och Emma. Emilia har jag inte träffat på två veckor, och Emma är det en månad sen jag träffade. Hon hart vart i Ungern och Italien så hon är säkert brun som en pepparkaka vid det här laget! 

Enligt vädersajten jag går efter ska det bli regn idag. Men just nu är det strålande sol med stora, vita och ljusblå moln på himlen. Hoppas det håller i sig!

/Josefin


Bild tagen av mig - juni 2010

Kommentarer
Postat av: felicia

Åh vad skönt att höra att du är bättre!! :) Massa massa kramar, så får vi se om vi kan träffas något nästa vecka! :) <3

2010-08-05 @ 17:03:07
URL: http://withinthesedays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0