By the lake


Bild tagen av mig

Är hemma efter ännu en dag i skolan. På förmiddagen var det betygsnack som gällde. Jag blir bara mer nervös när jag ser alla mål som jag ska uppfylla. Allt står på rena grekiskan så jag känner mig som ett enda stort frågetecken.
Sedan var det dags för den hederliga bambalunchen och därefter cyklade hela 8:an till sjön, för idag stod simning och livräddning på schemat. Det var bara 100 m sim, men det var ändå så fruktansvärt kallt i vattnet. Hade aldrig gått i om jag inte varit tvungen. Sen så skulle vi 2 och 2 öva på lite livräddning. Det gick bättre för nu låg solen på lite. Dock så gjorde jag ett otroligt fult banandyk, men det såg inte gympaläraren tack och lov. Jag är jättedålig på att dyka, har aldrig gillat det.

Imorgon är det skolfoto. Jag tror att jag ska ha på mig någonting i den här stilen. Jag tycker det är så jobbigt när man ska ta kort tillsammans med klassen, för då vet man inte om alla ska vara vardagsklädda eller lite mer finklädda. Vill ju inte ha partyklänning när alla andra har jeans, det skulle kännas löjligt. Så den klänningen blir perfekt, den är enkel men snygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0