Lonely was the song I sang, 'til the day you came


Bild tagen av mig

Min dag började med att jag kom till skolan, men att lektionen tydligen blivit inställd. Sånt glädjer mig verkligen inte, speciellt inte när jag då hade kunnat sova 1 timme längre. 
Och så var det dags att fotograferas tillsammans med klassen. Jag tror inte det blev så fint, men det brukar det ju inte bli heller. Desto bättre blev det enskilda skulle jag tro.
På svenskalektionen var vi på biblioteket och lånade böcker. Jag lånade Solstorm av Åsa Larsson, den verkar spännande och så ska vi snart börja skriva deckare i skolan! Jag som älskar att skriva ser verkligen fram emot detta.

Imorgon ska jag åka till stan efter skolan, jag och Sofie ska shoppa. Planen är att hitta den ultimata födelsedagspresenten till Felicia som fyller år på söndag. Vi är duktiga på att shoppa båda två så det lär inte vara några problem.

Au revoir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0