Me llamo Josefin

Utomhus så öser regnet ner, men själv så sitter jag i sängen med min dator och lyssnar på ljuvlig musik så som Ane Brun och Salem Al Fakir. Och förut åt jag plättar med hallonsylt, magen var belåten. Det enda som saknas är lite sällskap, fast jag tycker det är skönt att vara ensam just nu.

Idag har jag påbörjat en halsduk på slöjden. Vad som bör nämnas är att jag inte har stickat i hela mitt liv (snart 14 år), och jag känner stor respekt för de som är duktiga på det för jösses vad det var pilligt! Men jag får ta det som en utmaning!
Och så har jag haft min första spanskalektion. Jag har valt det som C-språk (ett tredje språk efter engelska och franska) och kommer att ha det 1 gång i veckan. Det verkar roligt och ganska lätt. Lite omväxling från den avancerade franskan.

Nu ska jag gå igenom SO-läxan en gång till och sen ikväll ska jag titta på Fångarna på fortet. Adiós!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0