The times they are a-changin'



Bilder tagna av moi

Hej på er! Tänk att det redan är december. Känns fortfarande som sensommar inombords. Dock inte utomhus, fy så kallt det är! Det spelar ingen roll vad man har på sig, man fryser ändå. Snälla Thailand, skicka lite värme hit!
Idag bakade jag och Emma lussekatter på hemkunskapen. Åh, vilket bra teamwork vi har! Alla blickar dras mot oss, de sjungande kockarna. Sen så tvingade Eva oss att gå till Hemköp och handla en massa mat som andra elever ska ha. Av ingredienserna så gissar jag att de ska göra chili con carne, om någon är intresserad!
Annars finns det inte mycket mer att skriva om dagen. Det var en väldigt märklig lunch i bamba bestående av sönderkokta potatisar och kokt fisk med ägg (!) i någon form av sås. Det var inte nyskapande och exotiskt, bara weird.
Nu är det bara en vecka kvar tills London! Åh, det är verkligen ljuset i slutet av mörkret. Det kommer bli något utöver det vanliga, det är jag säker på.

Have a wonderful december evening!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, åh gud! Ja, alla kollar på oss som om vi vore helt galna, haha!

Dumma Eva! hat

2010-12-02 @ 18:55:40
URL: http://emmapemma.blogg.se/
Postat av: NATHALIES CLOSET 1.0

Svar: HAHAH, skall jag vara helt ärlig så pluggar jag knappt.. försöker men det går inte så bra ;)

2010-12-05 @ 18:53:25
URL: http://nathaliescloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0