22-23 juli

I torsdags och igår var mina vänner Felicia och Sofie här. I torsdags kväll var vi på bio och såg filmen 'New York, I love you'. Den var fin, tänkvärd, och underhållande på samma gång. Det var väl valda skådespelare, Natalie Portman och Shia Labeouf var väldigt övertygande i sina roller. I biosalongen lade jag märke till att vi var en väldigt blandad publik med ungdomar, vuxna och även äldre. New York, I love you är en film för alla.
Efter bion åkte vi hem till mig och spelade TP medans vi drack te och lyssnade på Ted Gärdestad. Mysigt!

Igår var vi i Mölnlycke Centrum där jag gav systrarna en guidad tur av "storstaden" och därefter bjöd jag på kaffe på Johnséns i solen. För mig blev det en go' latte.
Vid halv sex så åkte finaste hem igen efter två trevliga dagar med mycket skratt.

/Josefin


Felicia och Sofie på bilden som är tagen av mig.

Kommentarer
Postat av: felicia

Det var underbara dolmiodagar! :D Och nu gottar du dig i Spanien din fubbis! ;) Längtar till Marit! :D <3

2010-07-28 @ 18:03:47
URL: http://withinthesedays.blogg.se/
Postat av: Sofie

Åh det var så trevligt så! Man har alltid lika kul med dig!

2010-07-29 @ 18:02:51
URL: http://sofiesoutfits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0