Hasta la vista!

På tisdag så lämnar jag landet i 5 dagar. Jag ska nämligen, som ni kan gissa av rubriken, till Spanien. Vi ska till Alicante, söder om Valencia på ostkusten. Alicante är den 13:e största staden i Spanien och hade 331 750 invånare år 2008. Det är en stad som många svenskar har lägenheter i, en av dem är min mammas kompis. Vi får lov att bo i hennes lägenhet som ligger 15 minuters promenad bort från stranden.
Det blir en semester med sol och bad, shopping och sevärdheter. Enligt YR så är det ca +28 grader och sol, lovely!

Just nu packas det för fullt här hemma. Vi flyger med Ryan Air och där får inte väskan väga mer än 10 kg, så det gäller att väga väskan tills det går under maxvikten. Min väger 8,1 kg så jag behöver inte oroa mig i alla fall.

/Josefin


Bildkälla 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Du får ha det bäst!

2010-07-29 @ 18:04:23
URL: http://sofiesoutfits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0